Guardian Angel

Guardian Angel

Ahad, 30 September 2007

Final present dowhhh~

huhu...sok sume part 6 present final derg..
tp group aku present lewat sket..
5hb nih br present..
cmne si yang boleh teow kt prof roslena pn aku xtau..
spatutnye kls ktrg present ari slase nih..
tp sbb prof kne g k.trengganu plak,jd panel utk interview masscom kt sane..
so, dicepatkan ke ari isnin utk bdk2 yg len..
masing2 ape lg kelam kabut aa nk buat..
dgn individual assignment nye lg xsiap..
huhu..pecah kpale beb...
so..nnt slase aku rase mst rmai yg da balik..
yela, dah xsabar2 nk habiskan diploma nih..
aku?
lambat sket sbb lmbt present kn..
lgpon blk awal2 bknnye best pon...
krg kne cat umah la, kemas umah la..
malas aku..korg mcm aa nk buat bende2 cmtu kn?
uish..sedar xsedar da dkt nk raye dah rupenye ek?
korg da bli ke ape yg patut?
kali ni kalo ikutkan kne raye sakan la..
yela, dah grad diploma kn..
tp tahle, aku rase cm bese je..
jauh lg perjalanan idop nih...
aku akan "raye" bile aku rase aku da dpt ape yg aku impikan...
oklah, kn aku da merepek..
hahahaha...
kepada semua, selamat menyambut aidil fitri yang bakal tibe..
mkn kuih ke, lemang ke, ketupat ke, igt2la aku kt sini ye..
ish, kecur liur aku sebut bende2 nih...
huhu...
k la, nk bli mknn ukt bbuke ni..korg mkn pe arini?
see ya..daaaaaaaa~



Tiada ulasan: